DDB & Tribal benoemt Krstic als opvolger Ter Schegget

DDB & Tribal benoemt Krstic als opvolger Ter Schegget
  • Bureaus
  • 20 feb 2014 @ 14:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclameInteractie

DDB & Tribal Amsterdam stelt Sandra Krstic aan als co-CEO, als opvolger van Jacco ter Schegget. Krstic zal samen met Ivo Roefs het bureau gaan leiden. In haar rol als co-CEO zal Krstic, vorig jaar nog benoemd tot Deputy Managing Director, ook verantwoordelijk zijn voor wereldwijde klanten zoals Heineken, TomTom en Adidas.

Ivo Roefs, co-CEO DDB & Tribal Amsterdam: 'Ter Schegget heeft een solide basis gelegd en we zijn er van overtuigd dat Sandra hier verder op kan bouwen. Haar benoeming was een logische stap voor ons. Ze heeft zich bewezen in haar rol als Deputy Managing Director en met haar digitale DNA en aanzienlijke ervaring met innovatie, zal Sandra het bureau naar een nog hoger niveau leiden.'

Zelf meldt Sandra Krstic: 'Ik ben vereerd met deze kans, want DDB & Tribal Amsterdam is een bureau dat erg succesvol is maar tegelijkertijd ook veel uitdagingen aangaat. Het bureau is constant in ontwikkeling om vooruit te lopen op de continu veranderende behoeften van onze klanten. Ik kijk er erg naar uit om samen met Ivo te bepalen hoe we verder willen groeien.'

Pietro Tramontin, CEO bij DDB Group EMEA: 'Sandra werkt al zeven jaar bij het bureau en heeft een cruciale rol gespeeld bij de transformatie van DDB & Tribal Amsterdam tot een van de meest toonaangevende bureaus in Europa, al dan niet de wereld. Ze verdient deze nieuwe positie.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken