Den Ouden en De Vries starten Merktroubadour

Den Ouden en De Vries starten Merktroubadour
  • Bureaus
  • 11 feb 2014 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRPersonalia

Oscar den Ouden en Rianne de Vries, allebei tot voor kort werkzaam bij Mediaxplain, beginnen per 1 maart een eigen PR- en contentbureau: Merktroubadour.

'We richten ons op het vertellen van merkverhalen op een manier die raakt', vertelt Oscar den Ouden, die ook columnist is op MarketingTribune.nl. 'Enerzijds zijn die verhalen geënt op consumentendoelgroepen, anderzijds gericht op journalisten en bloggers. We zien dat er veel potentie is voor een bureau dat het proces van reclame- en mediabureaus begrijpt en ermee kan samenwerken. Het drieluik Reclame, Media en PR is wat ons betreft de heilige graal voor het realiseren van doelstellingen. Vanaf nu is het de beurt aan ons om dat te laten zien en te realiseren, waarbij het merkverhaal de basis vormt van onze inspanningen.'

Een eerste project van Merktroubadour is de PR voor The Heartvertising Project, een initiatief van het Amsterdamse reclamebureau Kokoro. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken