Drie nieuwe Esprix categorieën

Drie nieuwe Esprix categorieën
  • Bureaus
  • 5 feb 2014 @ 15:32
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Award

‘Telecom & utilities’, ‘Product launch’ en ‘Employee engagement & internal branding’ zijn dit jaar toegevoegd aan de categorieën bij de Esprix. ‘Social responisibilty ‘ en ‘FMCG Non food’ zijn vervallen. Het totaal aantal categorieën komt daarmee uit op 12. De nieuwe categorieën laten meer differentiatie toe tussen de deelnemende cases. Deze zullen voortaan in elke categorie onder gelijke marktomstandigheden, doelstellingen en resultaten worden vergeleken.

Het staat iedere inzender overigens vrij om, indien relevant, een campagne in meerdere categorieën in te sturen. De eenvoudige en eenduidige categorieën laten toe dat deelnemende cases binnen een soortgelijk veld kunnen worden vergeleken, wat meer kansen creëert voor de deelnemers aan de Awards.
De categorie ‘Social responsibility’ was destijds relevant. Inmiddels is maatschappelijke verantwoordelijkheid voor bedrijven zo vanzelfsprekend geworden dat er geen aparte categorie meer voor nodig is. In de categorie ‘FMCG Non food’ werd steeds elk jaar een klein aantal campagnes ingezonden. Om die reden is het samengevoegd met ‘FMCG Food’.


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken