IPG Mediabrands start Out-Of-Home divisie: Rapport

IPG Mediabrands start Out-Of-Home divisie: Rapport
  • Bureaus
  • 21 feb 2014 @ 14:50
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorOnline advertising

IPG Mediabrands Netherlands start per 1 maart haar eigen Out-Of-Home divisie, genaamd Rapport Netherlands. Rapport houdt zich bezig met plannings en buying, gespecialiseerd in Out-of-Home en digital OOH. In navolging van Amerika, Engeland en India wordt Rapport nu ook in Nederland gelanceerd.

Rapport, onderdeel van Magna Global, zal in Nederland worden aangestuurd door Aschwin de Bruijn. Naast De Bruijn zal Hein Asser als contract director een belangrijke rol vervullen op het gebied van inkoop. Planning en tooling wordt verzorgt door een zestal planners, nauw bijgestaan door de afdeling Marketing Sciences ten behoeve van data-modelling. Een van de tools die Rapport Netherlands in nauwe samenwerking met Marketing Sciences en Magna Global heeft ontwikkeld op het gebied van geo-marketing, is genaamd Optimatch. 

Onno Seelen, Managing Director Magna Global: 'Met de lancering van Rapport zijn we in staat onze klanten een nog betere service te verlenen op het gebied van OOH advisering. Meer impact, meer efficiency en nog meer aandacht voor dit specifieke medium! Met de benoeming van Aschwin tot Head of Rapport dragen we zorg voor een stevige basis van OOH zowel binnen als buiten de organisatie. De juiste man op de juiste plek.'

Aschwin de Bruijn, Head of Rapport: 'Met de lancering van Rapport maken we zowel qua planning als buying een belangrijke professionaliseringsslag. OOH advertising krijgt hiermee binnen IPG Mediabrands een nog grotere focus en de aandacht die het verdient. Zeker de digitalisering van OOH heeft mijn interesse en biedt volop nieuwe kansen voor adverteerders. Ik kijk ernaar uit om met een aantal zeer toegewijde collega’s Rapport in de markt te zetten en een eigen gezicht te geven.' 

IPG Mediabrands Netherlands is de holding waar de mediabureaus UM, Initiative en BPN onder vallen. Rapport is onderdeel van Magna Global.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken