Korteweg Communicatie en Hoogsteder 3.0 nemen failliet Gleijm & Van der Waart over
- Bureaus
- 26 feb 2014 @ 10:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCommunicatie
- 26 feb 2014 @ 10:26
- Redactie Bureaus
De communicatiebureaus Korteweg en Hoogsteder nemen het failliet verklaarde Eindhovense marketing- en reclamebureau Gleijm & Van der Waart over.
Dat hebben de directeuren van Korteweg Communicatie en Hoogsteder 3.0 dinsdag bekendgemaakt. Beide bureaus uit het Brabantse Son bundelden vorig jaar al de krachten. De twee bedrijven werken nauw samen.
Het is nog niet bekend hoeveel van de zestien medewerkers van Gleijm & Van der Waart na de doorstart hun baan behouden. De oprichters en naamgevers verlaten in ieder geval het bedrijf. Joris van der Waart sprak onlangs via Twitter zijn dank uit voor alle steun 'in deze heftige periode'.
Voor al die lieve mensen die mij en het @gleijmvdwaart-team 'n hart onder de riem steken in deze heftige periode: DANKJEWEL! Hartverwarmend.
— Joris van der Waart (@JorisvdWaart) February 20, 2014
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Son
- Hoogsteder 3.0
- Gleijm & Van der Waart
- reclamebureau
- Eindhoven
- Korteweg Communicatie
- overname
- failliet
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing