MediaScience richt zich met campagne op de top-100 marketeers
- Bureaus
- 18 feb 2014 @ 15:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geo targetingOnline advertisingE-marketing
- 18 feb 2014 @ 15:23
- Redactie Bureaus
Realtime marketing specialist MediaScience roept dit jaar haar eigen diensten in. Met een campagne wil het bureaau de Top 100 marketeers van Nederland het komende jaar persoonlijk gaan aanspreken. De belofte aan die professionals: We put you in the spot.
Centraal in de campagne, die werd gelanceerd op Valentijnsdag om 17.55 uur, staat een groot aantal radiospots dat op werkdagen net voor het 6 uur nieuws zal wordt uitgezonden. Dat gebeurt op Radio 538 en op Slam FM, elke maand twee weken lang tot eind dit jaar. Rondom die spots worden de marketeers geïnformeerd via schriftelijke of online berichten. Doel van de campagne is de Top 100 marketeers te overtuigen van het effect van realtime marketing.
Realtime marketing betekent dat, door de combinatie van data, media en techniek, elke commerciële boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon wordt aangeboden. En via het juiste kanaal: TV, tablet, notebook, smartphone en digitale radio. Door realtime te reageren op elke aangeboden impressie wordt per seconde geanticipeerd op het koopgedrag van de consument. Dat gebeurt via een volledig geautomatiseerd biedingssysteem op online advertentieruimte.
René Zeedijk, managing partner van MediaScience: “Inhoudelijk kan ik niet teveel vertellen over de campagne, dan is de verrassing weg. Eigenlijk willen we gewoon bewijzen dat onze aanpak werkt. Veel van onze grote klanten zijn daar al van overtuigd, maar we streven uiteraard naar een breder bereik. Ook omdat deze discipline zich zo snel ontwikkelt en wij daarin voorop lopen. Vandaar onze campagne. Die wordt spectaculair én ludiek.”
Luister naar de algemene radiospot, de Valentijn commercial en de radiospot waarin de eerste marketing specialist wordt aangesproken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing