Keuringscampagne RAI naar Hart Voor De Zaak
- Bureaus
- 16 feb 2014 @ 13:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 16 feb 2014 @ 13:36
- Redactie Bureaus
Na een pitch met drie bureaus hebben RAI Vereniging en CarrosserieNL de campagne voor de Laadklep Periodieke Keuring (LPK) wederom ondergebracht bij Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep, uit Leiden.
De afgelopen drie jaar heeft Hart Voor De Zaak een succesvolle naamsbekendheidscampagne gevoerd. De nieuwe campagne heeft als doel LPK verder inhoudelijk te laden en te zorgen voor conversie: een verhoging van het aantal jaarlijkse laadklepkeuringen bij erkende CarrosserieNL-keuringsbedrijven.
Doorslaggevend voor de opdrachtgevers waren de sterk doortimmerde cross- channel strategie en de onderscheidende creatieve vertaling daarvan door Hart Voor De Zaak. Naar verwachting wordt in maart de nieuwe campagne gelanceerd. De nieuwe pay-off kan alvast prijs gegeven worden: 'Voorkeur voor Veiligheid.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing