Seksgesprekken met Halina Reijn en Victoria Koblenko

Seksgesprekken met Halina Reijn en Victoria Koblenko
  • Bureaus
  • 5 feb 2014 @ 12:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieSamenwerking

Sexy belevenissen van Halina Reijn, Manuel Broekman en Victoria Koblenko zijn vanaf deze week te beluisteren via telefoonnummer 0906-0613. De verhalen zijn onderdeel van Let’s Talk About Sex, een campagne waarmee Vodafone het internationale initiatief Dance4life steunt.

Met Let’s Talk About Sex wil het telecombedrijf Dance4life helpen seks bespreekbaar te maken en de verspreiding van hiv en aids terug te dringen. Ieder telefoontje à €1,40 komt geheel ten goede aan de voorlichtingsprojecten van Dance4life. De campagne maakt deel uit van een meerjarig partnership tussen de Vodafone Foundation en Dance4life en loopt tot en met 28 februari.

Reijn, Broekman en Koblenko delen via de Let’s Talk About Sex-telefoonlijn alle drie een spannend verhaal over hun seksleven. Manuel Broekman: 'Ik sta er om bekend dat ik redelijk makkelijk praat over mijn seksleven. Maar nu deel ik mijn verhaal met een groter doel; bijdragen aan het werk van dance4life! Alleen als seks bespreekbaar wordt gemaakt, dan kunnen we de verspreiding van hiv en aids terugdringen.'

Om Dance4life te steunen en één van de bedgeheimen te beluisteren bel je 0906-0613. Klanten die bellen wordt vooraf aan het gesprek duidelijk gemaakt wat de kosten zijn (€1,40 per gesprek plus de gebruikelijke kosten van je mobiele provider) en dat iedereen onder de 18 jaar toestemming dient te hebben van zijn of haar ouders.

Wereldwijd wordt er elke 14 seconden iemand met hiv geïnfecteerd, waarvan bijna de helft jonger is dan 25 jaar. Ook in Nederland krijgen nog elke week 2 a 3 jongeren de diagnose hiv. Dit wordt onder andere veroorzaakt door hardnekkige fabels over seks. Circa een derde van de Nederlandse jongeren denkt bijvoorbeeld dat je minder snel hiv of een andere soa krijgt als je je goed wast.

De Vodafone Foundation en Dance4life werken al jaren samen. Vodafone gelooft in de aanpak van de stichting om samen met jongeren te werken aan een wereld zonder aids. Het bedrijf helpt Dance4life niet alleen door het bijdragen met en werven van fondsen, het promoten van campagnes en de inzet van medewerkers voor allerlei gezamenlijke programma’s maar ook door het betrekken van jongeren met behulp van mobiele technologie. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken