WNF kiest O&M
- Bureaus
- 13 feb 2014 @ 11:08
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Campagnes
- 13 feb 2014 @ 11:08
- Redactie Online
Na een beknopte bureau-oriëntatie heeft WNF gekozen voor Ogilvy&Mather Amsterdam. O&M wordt verantwoordelijk voor merk-, engagement en activatiecampagnes voor het WNF. Het eerste werk is binnenkort zichtbaar en concentreert zich rondom oceanen, het belangrijkste communicatiethema van het WNF in 2014.
Jos de Wit, Chief Marketing Officer bij WNF: ‘De context waarin NGO’s tegenwoordig aan een relatie bouwen met hun donateurs is ongekend veranderd. Het WNF werkt actief aan een manier waarop we het draagvlak voor natuurbescherming relevant blijven invullen voor de bestaande donateur, maar ook voor een nieuwe generatie betrokken mensen. Om ons in die reis bij te staan, hebben we O&M gevraagd ons bureau te worden. Daarin maken we minder dan voorheen een strikt onderscheid tussen marketing en communicatie.’
Rik Ledder, CEO van Ogilvy&Mather: ‘Wie is er niet opgegroeid met het Wereld Natuur Fonds? We zijn ongelooflijk trots dat we aan de slag mogen met dit prachtige merk. De oprechte manier waarop het WNF communiceert vanuit een sterk ideaal spreekt ons als O&M bijzonder aan, en daar past een stijl van communiceren bij die erg goed bij ons past.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing