DigitasLBi ontwikkelt 'shopping experience' voor O'Neill
- Bureaus
- 4 mrt 2014 @ 15:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineE-commerceWinkelenWeb
- 4 mrt 2014 @ 15:39
- Redactie Media
Lifestyle-merk O’Neill lanceert vandaag zijn nieuwe wereldwijde online platform. Doel is om het merk te verjongen. Online bureau DigitasLBi kreeg als opdracht 'de transformatie van de belangrijkste digitale contactpunten van O’Neill'.
De nieuwe branded shopping experience is ontwikkeld door DigitasLBi en is na een intensief pitchproces de eerste grote lancering van het bureau voor het merk. Het platform bevordert en verbetert niet alleen de betrokkenheid van het merk bij haar doelgroep maar is ook beter in staat om meer traffic en sales te genereren.
Het platform koppelt O’Neill’s content over Snow, Surf en Kite aan social media en werkt op de smartphone, tablet en desktop. Dirk van den Bosch, managing director DigitasLBi: 'De website geeft mensen de mogelijkheid om geïnspireerd te raken en worden zo meer betrokken bij het merk. Tegelijkertijd begeef je je in een perfect georganiseerde winkelomgeving. De online omgeving demonstreert niet alleen dat O’Neill over performance en functionele producten gaat, maar ook een lifestyle uitdraagt. Het nieuwe platform deelt het verhaal van de vooruitstrevende jongeren; een belangrijke doelgroep voor het merk; het weerspiegelt hun levensfilosofie.'
Roger Nefkens, Global Coördinator O’Neill: 'De nieuwe website is echt een game changer en laat zien hoe een merk als O’Neill, met een rijke historie, het belangrijk vindt om verbonden te blijven met de jonge, vooruitstrevende consument. Voor ons is digital een van de belangrijkste platformen en de noemenswaardige expertise op dit gebied van DigitasLBi maakt hun een ideale partner om mee samen te werken.'
O’Neill zal de komende tijd werken aan een nieuw contentprogramma en evenementen om zo opnieuw haar positie als meest authentiek en onderscheidend merk in de wereld van Snow & Surf te bevestigen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing