Ben & Jerry's schakelt Fitzroy in voor #GreekShow
- Bureaus
- 13 mrt 2014 @ 12:47
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodCampagnesInspiratieMerken
- 13 mrt 2014 @ 12:47
- Redactie Bureaus
Om de drie nieuwe Ben & Jerry’s Greek Frozen Yogurt smaken te introduceren heeft het ijsmerk Goddelijke krachten ingeschakeld. Nikos Evenementos bedacht voor Ben & Jerry’s de #Greekshow... of beter gezegd: het bureau Fitzroy ontwikkelde deze campagne.
GreekShow is een belevenis van de binnenkant van een beker Ben & Jerry’s ijs, waar goddelijke Griekse yoghurt en heerlijke chunks en swirls tot leven komen. 'It’s what’s inside that counts…' Want de nieuwe Frozen Yogurt smaken zijn niet alleen beter voor je door de Frozen Yogurt die er in zit, maar ook door alle fairtrade ingrediënten die erin zitten.
Om deze #Greekshow tot een hemelse happening te maken haalt 'Nikos' (Fitzroy dus) alles uit de kast. Hij laat zeemeerminnen, reuze aardbeien en BN'ers zoals Manuel Broekman, Ben Saunders en Stacey Rookhuizen aanrukken voor een casting. Wie zelf de Greekshow met alle zintuigen op 25 maart wil beleven en Greek Frozen Yogurt proeven, kan zich aanmelden op BenJerry.nl.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing