Pickle Factory maakt knapperige campagne Sultana

Pickle Factory maakt knapperige campagne Sultana
  • Bureaus
  • 27 mrt 2014 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCampagnesCommercials

'Knapperrrrrrrrs voor bij de thee!' zo schalt Erik de Zwart in de nieuwe tv-commercial van Sultana. De campagne komt uit de koker van Pickle Factory.

Knapperrs (inderdaad, met dubbel-r) van Sultana zijn anders dan de bekende 'FruitBiscuits', aldus het bekende koekmerk. Sultana positioneert het product als een knapperig tussendoortje voor bij de thee. 

Om deze boodschap met impact en bereik te verkondigen, riep Pickle Factory de hulp in van radiopresentator Erik de Zwart. Zijn bekende 'Klapperrrrr van de week' werd voor de Sultana-campagne omgekat naar 'Knapperrs voor bij de thee'. De campagne bestaat uit een tv-commercial, pre-roll, outdoor en online.

Pickle Factory is geen augurkenfabriek maar een bureau, aldus het bureau. Activatie is het speerpunt van Pickle Factory, dat werkt voor onder meer Hertog Jan, Verkade, ANWB, ONVZ, Transavia.com, Boertiengroep, Raet en Rabobank. Het reclamebureau is onderdeel van The Valley. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken