Spa doet het net even anders in campagne Spa Fruit
- Bureaus
- 18 mrt 2014 @ 11:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsFoodMerken
- 18 mrt 2014 @ 11:31
- Redactie Bureaus
'Denk fris. Spa Fruit.' Met deze slogan is het bruiswatermerk hard aan het spuiten met een landelijke campagne voor Spa Fruit. Bovendien wordt het smakenspectrum half april uitgebreid met de nieuwe smaak Citrus Fruit. Boodschap: wees fris en creatief.
Spa Citrus Fruit is het nieuwe koolzuurdrankje van mineraalwaterbedrijf Spadel. Of zoals het bedrijf het zelf verwoordt: 'De combinatie van het pure sap van mandarijn, sinaasappel, grapefruit en limoen zorgt voor een heerlijk friszoete en verkwikkende smaakbeleving.' De introductie van de 1,5 liter Spa Fruit Citrus Fruit maakt deel uit van een uitgebreide voorjaars- en zomercampagne van Spa Fruit die onder andere een tv-commercial, instore-activiteiten en grootschalige sampling omvat.
'Verfrissing zit sinds jaar en dag in de natuur van Spa Fruit', aldus Spadel. 'Om het verfrissende karakter nog meer te onderstrepen, nodigt Spa Fruit in een nieuwe tv-commercial uit om situaties uit het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen.' Zo zorgt de hoofdpersoon in de nieuwe commercial ervoor dat hij minder tijd kwijt is aan de tuin om met een mooie babe in het zwembad te kunnen liggen.
De nieuwe commercial met pay-off ‘Denk fris. Spa Fruit.’ is gericht op het totale koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit. Naast de campagne op televisie zal Spa Fruit intensief worden ondersteund met proeverijen door het hele land, center- en retail signs voor Citrus Fruit, promoties op de winkelvloer en PR.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing