Wehkamp.nl kiest voor TBWA
- Bureaus
- 18 mrt 2014 @ 18:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 18 mrt 2014 @ 18:29
- Redactie Bureaus
TBWA\NEBOKO heeft de nieuwe campagne voor Wehkamp.nl gemaakt. Na een Disruption-sessie over de merkpositionering van het online warenhuis heeft Wehkamp.nl zonder pitch gekozen voor TBWA.
Het voormalige postorderbedrijf heeft zich in 8 jaar tijd bewezen als grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van Wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star RAW, Flippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld.
Wehkamp.nl heeft voor TBWA gekozen om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken. Simon Neefjes, CEO TBWA\NEBOKO: 'We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met Wehkamp.nl.'
Gert van de Weerdhof, CEO van Wehkamp.nl en RFS Holding, zet sinds zijn komst in op verdere groei van Wehkamp.nl: 'Op basis van een Disruption-sessie afgelopen najaar concludeerden we dat het merk Wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen zullen realiseren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing