Acuvue start WK-campagne met Brazilië Meter
- Bureaus
- 14 apr 2014 @ 13:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WK VoetbalCampagnesActivatieWebsite
- 14 apr 2014 @ 13:01
- Redactie Bureaus
WK-sponsor Acuvue lanceert vandaag de campagne ‘Kijk op Voetbal’, bedoeld om een eigen kijk op voetbal te bieden. Centraal in deze campagne staat de Brazilië Meter, die bijhoudt welke 23 spelers op basis van Infostrada-statistieken een selectie voor het WK verdienen.
Op Kijkopvoetbal.nl (evenals een Nederlands- en Franstalige actiesite voor de Belgische markt) kunnen bezoekers prijzen winnen door hun eigen WK-selectie samen te stellen. De campagne loopt in Nederland en België.
De Brazilië Meter wil bondscoach Louis van Gaal en zijn Belgische collega Marc Wilmots helpen bij hun definitieve keuze voor het WK. Vanaf vandaag wordt elke maandag de laatste stand van de Brazilië Meter gepubliceerd.
De Brazilië Meter houdt de vorm van de beste 60 spelers van Nederland en België bij. Spelers worden aan de hand van statistieken beoordeeld op basis van de laatste 10 wedstrijden van de club waar de speler speelt en de laatste twee interlands van het nationale team. Verder zijn er bijvoorbeeld verdien,- en verliespunten te verdienen met bepaalde acties en resultaten van de wedstrijden. Na elke speelronde in de Eredivisie wordt de Brazilië Meter bijgewerkt met de laatste resultaten.
Voetbalanalisten Jan van Halst en Gert Verheyen zijn ambassadeurs van de campagne. Zij zullen tijdens het WK hun kijk op voetbal geven via een speciaal voor de campagne ontwikkelde ‘Kijkcursus’. Ook kan met de online game een Viewing Party worden gewonnen. De ambassadeurs komen dan bij de winnaar thuis een WK-wedstrijd voorzien van commentaar en geven achteraf hun wedstrijdanalyse.
Acuvue is een merk van Johnson & Johnson Vision Care en zet zich volledig in om het leven van contactlensdragers te verbeteren en om samen te werken met specialisten op het gebied van oogzorg. Johnson & Johnson is een van de grootste bedrijven ter wereld op gebied van gezondheidszorg.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- selectie
- Jan van Halst
- Kijk op Voetbal
- Acuvue
- Louis van Gaal
- sponsor
- Oranje
- Brazilië Meter
- voetbal
- game
- WK voetbal
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing