Energize bouwt 4G-campagne KPN rond Jett Rebel

Energize bouwt 4G-campagne KPN rond Jett Rebel
  • Bureaus
  • 15 apr 2014 @ 12:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingInteractie

KPN wil heel Nederland aan de 4G hebben. Daarvoor is nu een interactieve campagne gestart met het muzikale talent Jett Rebel in de hoofdrol, onder het motto 'Voel je vrij'. Energize Amsterdam tekende voor de ontwikkeling van de campagne.

Vorige week voltooide KPN met veel bombarie zijn 4G-netwerk in heel Nederland. Dat probeert de telecomgigant nu te verzilveren met een grootschalige 4G-campagne. De belofte van die campagne luidt: dankzij 4G ben je overal en altijd in contact met je sociale omgeving.

Jett Rebel, winnaar van de 3FM Serious Talent Award, nodigt in de campagne iedereen uit om een rol te spelen in zijn nieuwe interactieve videoclip. Speciaal voor KPN heeft hij een remake en bijbehorende videoclip gemaakt van het nummer ‘Feeling Good’.

Wie meedoet aan de activatie kan met zijn of haar #voeljevrij-moment een rol krijgen in de interactieve videoclip. Een clip waarin men kan zien waar, wanneer en hoe Nederland zich vrij voelt. Om de deelname een extra impuls te geven, worden er VIP-festivalkaarten verloot onder iedereen die meedoet. Natuurlijk inclusief een 'meet & greet' met Jett Rebel. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken