Expand Online wint aanbesteding Erasmus Universiteit

Expand Online wint aanbesteding Erasmus Universiteit
  • Bureaus
  • 7 apr 2014 @ 15:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineSocial mediaPitches

Online marketing bureau Expand Online uit Rotterdam heeft de Europese aanbesteding online marketing van de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) gewonnen. De diensten die binnen de context van online marketing in de samenwerking worden meegenomen, zijn Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimization (SEO) en Social Media Advertising (SMA).

Expand Online gaat vanuit zijn dienstverlening de EUR ondersteunen met online marketing campagnes via kanalen zoals Google AdWords (zowel Search, Display als Remarketing), YouTube, Facebook en LinkedIn. De campagnes richten zich zowel op het werven van Nederlandse als internationale studenten. Bovendien wordt consultancy verleend op het gebied van meetbaarheid om zodoende dieper inzicht te verkrijgen in de kwaliteit per wervingskanaal. 

Oprichter Willem Blom van Expand Online: 'Veel collega's van Expand Online en ikzelf hebben op de Erasmus Universiteit gestudeerd. Als oud-studenten zijn we dan ook extra verheugd om voor de EUR de komende jaren toegevoegde waarde op het gebied van online marketing te mogen bieden. Door onze diepgaande kennis van de gevraagde diensten en de onderwijssector denken we een uitstekende online partner voor de EUR te zijn.' 

Carina de Walle, Team manager educational marketing van de Erasmus Universiteit: 'We kijken uit naar een mooie toekomst en positieve samenwerking met het snelst groeiende online marketing bedrijf.' 

www.expandonline.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken