Footkhana: Castrol strikt Neymar en Ken Block

Footkhana: Castrol strikt Neymar en Ken Block
  • Bureaus
  • 23 apr 2014 @ 11:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingWK VoetbalCampagnes

Castrol heeft twee pioniers uit de wereld van het voetbal en de autosport samengebracht voor Castrol Footkhana: een innovatief experiment waarbij stervoetballer Neymar Jr. en rally-icoon Ken Block de onderlinge competitie aan gaan.

In afwachting van het langverwachte WK Voetbal in Brazilië gaan Neymar en Block enkele spectaculaire uitdagingen aan. Daarbij gaan ze onderling de strijd aan om de grenzen van hun talent te verleggen. Wie wordt de winnaar: Neymar met zijn team van voetbalpioniers of toch coureur Ken Block, wereldberoemd dankzij zijn Gymkhana YouTube-video’s?

'Het is geweldig om met Ken en de andere freestylers te mogen werken en onze skills samen te brengen binnen dit experiment', laat Neymar weten. 'Ik kan bijna niet wachten om de voetbalfans onze freestyle trucs te tonen wanneer we het duel aan gaan met Ken en zijn auto.'

Ken Block, de andere hoofdrolspeler in Castrol Footkhana: 'Het is fantastisch om te mogen samenwerken met Neymar en de andere freestyle voetballers. Wat we gemeen hebben is de passie voor onze sport en dat zie je terug in deze film. Ik denk dat mijn fans zullen genieten van Footkhana. Door het toevoegen van een aantal van ‘s werelds beste voetballers is dit een spannende variant op de Gymkhana-serie.' 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken