Iris Worldwide breidt uit in Amsterdam

Iris Worldwide breidt uit in Amsterdam
  • Bureaus
  • 9 apr 2014 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieStrategieNieuwkomers

Het 'creative innovation network’ Iris Worldwide breidt haar digitale, creatieve en strategische afdelingen uit. Ter versterking van het team in het Amsterdamse kantoor neemt iris vijf talenten aan.

Chris Friend, managing director van Iris Worldwide in Amsterdam: 'Als netwerk hebben we een groeimissie en in Amsterdam zien we bij uitstek grote mogelijkheden voor het afleveren van grotere campagnes voor klanten. We groeien lokaal en internationaal, ook met nieuwe klanten als Sol.'

Josh Stuart versterkt Iris als creatief en zal werken op het gehele klantenportfolio. Stuart zal zijn internationale ervaring, opgedaan bij DDB&Tribal Amsterdam en Draft FCB in Auckland, toepassen in concepten en het schrijven van copy voor zowel globale als lokale campagnes. Stuart zal rapporteren aan creatiev director Tom Ormes. Een andere toevoeging aan Ormes’ team is Hera Kusyuniansari die als junior designer aan de slag gaat.

Marie Claire van Gelder zal zich als digital account director voegen bij de account-afdeling, terwijl Manon de Jong de rol van community manager op zich zal nemen in ditzelfde team. Van Gelder komt vanuit een client service rol bij TBWA/Busted naar Iris. Beide zullen rapporteren aan board director Anna Söderström.

Door de groei van Iris’ management-consultingtak Concise versterkt het bureau zijn strategische mogelijkheden door analist Vincent Hoftijzer aan te trekken. Hij zal rapporteren aan Paul Greenep, managing director van Concise in de regio. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken