Iris Worldwide breidt uit in Amsterdam
- Bureaus
- 9 apr 2014 @ 11:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieStrategieNieuwkomers
- 9 apr 2014 @ 11:53
- Redactie Bureaus
Het 'creative innovation network’ Iris Worldwide breidt haar digitale, creatieve en strategische afdelingen uit. Ter versterking van het team in het Amsterdamse kantoor neemt iris vijf talenten aan.
Chris Friend, managing director van Iris Worldwide in Amsterdam: 'Als netwerk hebben we een groeimissie en in Amsterdam zien we bij uitstek grote mogelijkheden voor het afleveren van grotere campagnes voor klanten. We groeien lokaal en internationaal, ook met nieuwe klanten als Sol.'
Josh Stuart versterkt Iris als creatief en zal werken op het gehele klantenportfolio. Stuart zal zijn internationale ervaring, opgedaan bij DDB&Tribal Amsterdam en Draft FCB in Auckland, toepassen in concepten en het schrijven van copy voor zowel globale als lokale campagnes. Stuart zal rapporteren aan creatiev director Tom Ormes. Een andere toevoeging aan Ormes’ team is Hera Kusyuniansari die als junior designer aan de slag gaat.
Marie Claire van Gelder zal zich als digital account director voegen bij de account-afdeling, terwijl Manon de Jong de rol van community manager op zich zal nemen in ditzelfde team. Van Gelder komt vanuit een client service rol bij TBWA/Busted naar Iris. Beide zullen rapporteren aan board director Anna Söderström.
Door de groei van Iris’ management-consultingtak Concise versterkt het bureau zijn strategische mogelijkheden door analist Vincent Hoftijzer aan te trekken. Hij zal rapporteren aan Paul Greenep, managing director van Concise in de regio.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing