TBWA stapt uit pitch Rabobank
- Bureaus
- 28 apr 2014 @ 10:58
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesStrategieKlanten
- 28 apr 2014 @ 10:58
- Redactie Bureaus
Van de vier bureaus in de pitch om het prestigieuze Rabobank-account is er eentje afgehaakt. TBWA\Neboko heeft zich namelijk teruggetrokken, zo bevestigt Simon Neefjes aan MarketingTribune.
De overgebleven drie bureaus zijn Ogilvy & Mather, Kingsday en Lemz. Rabobank liet eerder deze maand weten de samenwerking met N=5 te beëindigen en een bureau-oriëntatie te starten.
Simon Neefjes, ceo van TBWA\Neboko, is deze week op vakantie, maar kan het nieuws op Adformatie.nl (artikel alleen voor abonnees) wel bevestigen. Volgens hem heeft TBWA momenteel gewoon te veel werk op bestaande klanten. Neefjes signaleert dat de markt weer aantrekt en merkt dat zelf in het eigen klantenpakket.
Rabobank zal de pitch voortzetten met de overgebleven drie bureaus. Er wordt geen vierde bureau aan de oriëntatie toegevoegd. Begin juli hoopt Rabobank de pitch te hebben afgerond.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing