The Economist schuilt in de kleinste dingen

The Economist schuilt in de kleinste dingen
  • Bureaus
  • 14 apr 2014 @ 10:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsPrint

Opinieweekblad The Economist wil in Nederland extra awareness creëren met een nieuwe commercial getiteld 'Annotations of life'. Bij alles wat een zakenman (of -vrouw) doet, geeft het opinieweekblad de duiding, zo luidt de impliciete boodschap. En dat alles begeleid door de pay-off 'The Economist. Your answer.'

De 20-seonden video mikt op wie interesse heeft in de voortdurend veranderende wereld om ons heen. We zien een Economist-lezer in interaxctie met dagelijkse objecten die als het ware de personificatie zijn van belangrijke actualiteiten die de wereld om hem heen beïnvloeden.

Marina Haydn, marketing director EMEA van The Economist zegt over de commercial: 'Bringing our content to life in this way demonstrates the paper’s coverage of meaningful issues that impact our daily lives, and the importance of gaining a greater understanding of the context of these global issues. The advertisement is designed to raise awareness of The Economist in the Netherlands.' 

De video is geproduceerd door de in Londen gevestigde TVC Group, een onderdeel van The Economist Group. Speed Communications verzorgt de PR voor het opinieweekblad. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken