Winkelman Van Hessen werkt voor de Baak

Winkelman Van Hessen werkt voor de Baak
  • Bureaus
  • 4 apr 2014 @ 14:29
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

De Baak, opleidingsinstituut voor ondernemerschap en leiderschap, kiest voor communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen. WvH is actief voor de Baak sinds november 2013.

In de afgelopen maanden heeft WvH onder meer het verhaal en motto van de Baak herontwikkeld en de perscommunicatie rondom de Ondernemerstafel op de Big Improvement Day 2014 verzorgd. In de komende periode gaat WvH aan de slag met de vertaling van het verhaal en motto naar communicatieprogramma’s richting medewerkers, klanten, partners en media. 

Directeur Arko van Brakel: 'Wij zijn intern al enige tijd druk bezig om onze visie op de toekomst gestalte te geven en het profiel van de Baak aan te scherpen. Het is nu tijd om dit naar buiten toe uit te dragen. De expertise van WvH komt hierbij goed van pas. Wij kijken ernaar uit om samen met WvH te werken aan de verwezenlijking van onze ambities.'

Winkelman Van Hessen, met vestigingen in Den Haag en Amsterdam, is één van de grootste zelfstandige communicatieadviesbureaus in Nederland. Het bureau staat al jaren in de top 10 van beste adviesbureaus van Nederland in de MT100 en won in de afgelopen jaren diverse prijzen voor de creativiteit en impact van het werk voor klanten binnen overheid en bedrijfsleven, waaronder SAN Accenten, Effies en de European Best Event Award voor de organisatie van het World Congress On Information Technology (WCIT). 

www.wvhcommunicatie.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken