Doom&Dickson lanceert Jack&Bill Foundation
- Bureaus
- 27 mei 2014 @ 11:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCampagnesMakers
- 27 mei 2014 @ 11:26
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Doom&Dickson introduceert deze week de Jack&Bill Foundation. 'We willen wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt.'
'Doom&Dickson houdt van merken, ook van die waar we niet voor werken', zo meldt het bureau deze week in MarketingTribune. 'We willen wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt. De klassiekers waarvan iedereen denkt dat ze al lang zijn verdwenen, maar die gewoon nog trouw in het schap van de lokale supermarkt liggen. Merken die zelden of nooit meer communiceren om wat voor reden dan ook. Wij als merkenbouwers zien het als onze plicht om iets terug te doen voor deze merken. Daarom hebben we de Jack&Bill Foundation opgericht.'
Een goed idee is een creatief idee, en Doom&Dickson gelooft dat creativiteit 'het meest waardevolle is wat we een merk kunnen bieden'. Voor klassieke merken zoals de Vergulde Hand, Raak Kindercola, Brylcreem en Wybert wil het bureau graag iets ontwikkelen om ze ‘opnieuw’ op de kaart te zetten. 'Dit doen wij door middel van PR-waardige activaties. Doom&Dickson bedenkt de ideeën en zoekt daar mediapartners bij.'
Vandaar dat Doom&Dickson een oproep doet: 'Heeft u of kent u merken die ook meer aandacht verdienen? Neem dan contact met ons op en wij gaan dan graag samen met u aan de slag.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing