Fleurop brengt persoonlijke boodschap

Fleurop brengt persoonlijke boodschap
  • Bureaus
  • 7 mei 2014 @ 00:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsConsumentenReclame

Hoe breng je een persoonlijke boodschap echt goed over? Met een bloemetje van Fleurop natuurlijk. Die boodschap wordt heel erg letterlijk uitgedragen in de nieuwe campagne van de bloemist, ontwikkeld door reclamebureau Wubbe.

Het uitgangspunt: 'Jouw boodschap, door Fleurop gebracht.' Zeg dat wel: de bloemist die het boeket komt bezorgen heeft ineens de stem van de gever. De campagne bestaat uit onder meer commercials die steeds een belangrijk geef-moment benadrukken. Na Valentijnsdag en Secretaressedag is er nu een speciale commercial voor Moederdag. 

De nieuwe campagne, bedoeld om bloemenverkoop via Fleurop.nl te stimuleren,  wordt niet alleen op televisie uitgedragen, maar ook online, via narrowcasting en POS. 

Opdrachtgever: Fleurop Interflora Nederland
Bureau: Wubbe, Fox on the Run
Creatie: Marc van der Haar, Marcel van Zwieten, Daniël Reintjes
Strategie: Gilbert Witjes
Regisseur: Remco Veenbrink
Productiemaatschappij: Lukkien
Producer: Peter Derksen
Verantwoordelijk bij klant: Hilde van Oostende, Jeroen de Zwart, Tom Wolbrink
 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken