MediaMonks wint met '7 Days of Rain' op NY Festivals

MediaMonks wint met '7 Days of Rain' op NY Festivals
  • Bureaus
  • 2 mei 2014 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Na negen nominaties en eervolle vermeldingen verspreid over drie projecten is werk van MediaMonks gisteravond met vier prijzen bekroond door The New York Festivals. Het gaat om de 7 Day Rain Test voor schoenenmerk GEOX.

Met een First Prize, twee keer een Second Prize, en een Third Prize voor GEOX 7 Days of Rain in de categorieën Branded Entertainment en Digital is het een groot succes voor het Nederlands productiebedrijf. 

De 7 Day Rain Test voor GEOX werd ontwikkeld in samenwerking met het Noorse bureau SMFB en MediaMonks was verantwoordelijk voor de gehele film- en digitale productie van de campagne. 

De campagne maakt deel uit van een sterke, digitale communicatiestrategie die zich richt op het betrekken van de consument. De vorige Amphibiox campagne won onder andere een gouden leeuw op het Cannes Lions International Advertising Festival en een gouden award op The One Show. 

New York Festivals prijzen overzicht:

Geox - branded entertainment: apparel, footware & accessories (third prize award)
Geox - branded entertainment: digital media (second prize award)
Geox - digital: apparel, footware & accessories (first prize award)
Geox - digital: interface & navigation (second prize) 

www.mediamonks.com



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken