One Shoe wint pitch Kieskeurig
- Bureaus
- 26 mei 2014 @ 12:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesOnline advertisingKlanten
- 26 mei 2014 @ 12:40
- Redactie Bureaus
Na een pitch heeft reclamebureau One Shoe de opdracht gewonnen voor de nieuwe campagne van Kieskeurig.nl. Het Utrechtse bureau is verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de campagne, waaronder de radio- en tv-commercials en online bannering. Vanaf medio juni wordt de nieuwe campagne van Kieskeurig landelijk uitgerold.
One Shoe is een full-service bureau waar strategie, advertising, webdevelopment en mobile verenigd zijn onder één dak. In acht jaar tijd is One Shoe gegroeid naar een bureau met veertig medewerkers en is hiermee een van de snelst groeiende reclamebureaus van Nederland.
Kieskeurig.nl, onderdeel van Sanoma, is in 1999 gestart en uitgegroeid tot een toonaangevende consumentensite in Nederland. Het doel van Kieskeurig is om de consument betrouwbare, onafhankelijke informatie te verschaffen over diverse producten. Dagelijks bezoeken ruim 170.000 consumenten de website. Zij vergelijken hier producten, prijzen en winkels, beschrijven hun ervaringen met producten en lezen de reviews van andere consumenten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing