VEA en BVA geven startsein voor inzending Effies 2014
- Bureaus
- 26 mei 2014 @ 09:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BekroningenAwardWebsiteEvenement
- 26 mei 2014 @ 09:59
- Redactie Bureaus
Adverteerders en bureaus kunnen weer cases inzenden om mee te dingen naar de Effie Awards 2014. Voorzitters Frenkel Denie (BVA) en Marc Oosterhout (VEA) gaven vandaag het startsein voor de inzendingsperiode. De deadline is op donderdag 7 juli 2014.
Om het inzenders zo makkelijk mogelijk te maken zijn, aan de hand van de feedback die de EffieOrganisatie afgelopen jaar heeft ontvangen, de inzendformulieren verder aangepast. Daarnaast heeft de EffieOrganisatie, naar aanleiding van deze feedback, een Effie Masterclass georganiseerd op dinsdag 13 mei, om aankomende inzenders en andere geïnteresseerden goed beslagen ten ijs te laten komen.
Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders en tevens voorzitter van de vakjury merkcampagnes) en zelfstandig adviseur Pim van der Linden hebben de toehoorders inzicht gegeven in hoe een Effie-waardige case geschreven dient te worden en wat de voordelen zijn van het winnen van een Effie voor zowel bureau als adverteerder.
Het inzenden zal wederom gebeuren via Effie.nl/inzenden, waar deelnemers hun case handig online kunnen invullen én versturen. Daarnaast is het voor inzenders van afgelopen jaar mogelijk om weer in te loggen op het profiel wat zij toen hebben aangemaakt en waar de inzending van vorig jaar weer terug te vinden is. Deze kan vanzelfsprekend niet meer worden aangepast, maar kan te allen tijden worden geprint of gemaild.
Marc Oosterhout (VEA): 'Creativiteit is de motor van vooruitgang. Daarom is er voor reclamemakers niets mooiers dan het winnen van een Effie. Het ultieme bewijs dat er daadwerkelijk vooruitgang is geboekt. Laat zien wat je hebt bereikt: Zend in!'
Frenkel Denie (BVA): 'Als adverteerder sta je steeds weer voor de uitdaging om jouw doelgroep te bereiken. Heb jij een succesvolle communicatiestrategie bedacht en ingezet en zijn de effecten daarvan ook nog eens verbluffend? Zend deze dan nu in voor de Effie Awards.'
De makers van de de Effie-website (en de inzendmodule) Sham Ramessar (Independent Creative Consultant) en Pepijn van Vlaanderen (RoyalWebbers) laten weten: 'Onze ambitie was groter dan alleen een eenvoudige, complete en relevante inzendmodule neer te zetten. We streven er naar om de inzender met een zeer goed gevoel de case te laten schrijven en in te zenden.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- BVA
- cases
- Marc Oosterhout
- Effie
- website
- Effie Awards 2014
- VEA
- inzending
- Frenkel Denie
- prijs
- inzenden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing