Culturele commercial: Bedscènes

Culturele commercial: Bedscènes
  • Bureaus
  • 19 jun 2014 @ 00:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsKunst & CultuurEntertainment

Cultuurreclame is een beetje het stiefkindje van het reclameblok. Toch heeft ook deze communicatie zijn eigen wetten en kansen. Daarom licht MarketingTribune er soms een campagne uit, zoals nu: Bedscènes van DeLaMar Producties.

Na 'Het geheugen van water' en 'Een ideale vrouw' is Tjitske Reidinga deze zomer terug in een komedie over vier echtparen op weg door drie slaapkamers, in een eindeloze zaterdagnacht vol echtelijke ruzies en pijnlijke vergissingen.

Bedscènes draait om vier vrouwen en vier mannen en hun onvermogen naar elkaar te luisteren en wezenlijk contact met elkaar te maken. Schrijver Alan Ayckbourn houdt in dit stuk een vergrootglas boven ons menselijk gestuntel. Met humor én compassie omschrijft hij het eeuwige misverstand tussen man en vrouw.

'Bedscènes' is de nieuwste zomerkomedie van DeLaMar Producties met Tjitske Reidinga in de hoofdrol en Antoine Uitdehaag als regisseur. De voorstelling zal tijdens de zomermaanden exclusief te zien zijn in het DeLaMar Theater. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken