Kega ontwikkelt website Mallett Antiques
- Bureaus
- 12 jun 2014 @ 09:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebsiteE-commerceCreatieOnline
- 12 jun 2014 @ 09:09
- Redactie Bureaus
'The most glamorous antiques shop in the world', zo omschrijft het Engelse antiekhuis Mallett zichzelf. Kega ontwikkelde in nauwe samenwerking met designbureau Fabrique de nieuwe website en webshop van Mallett Antiques.
Mallett is gespecialiseerd in 18e- en 19e-eeuws Engels antiek. Met vestigingen in Londen, New York en Hongkong richt de antiquair zich op professionele verzamelaars en gefortuneerde particulieren.
Het stijlvolle en chique ontwerp van de nieuwe site MallettAntiques.com ondersteunt het exclusieve karakter van Mallett. De website combineert e-commerce met kennis van zaken en exclusiviteit. Een uitgebreide encyclopedie vertelt alles over makers, technieken, perioden en stijlen. Daarnaast bevat de site de volledige geschiedenis van het antiekhuis zelf.
Tegelijkertijd maakt de site Mallett tot als de belangrijkste online speler in hun segment. Mallett is de eerste antiekhandel ter wereld in het exclusieve segment waar de klant de kunstobjecten ook online kan kopen. Tot £20.000 (‘Lower Value Items’ in de wereld van Mallett) zijn alle aankopen zelfs direct af te rekenen.
Doelstelling was om MallettAntiques.com te profileren als museum en webshop in één. Of zoals de ontwerpers het omschrijven: 'Een museum waar je de spullen gewoon kan kopen.' De website is ook geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- bureau
- design
- website
- webshop
- museum
- Kega
- Mallett Antiques
- Mallett
- kunst
- antiquair
- antiek
- Fabrique
- e-commerce
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing