KesselsKramer maakt Europese campagne C&A
- Bureaus
- 5 jun 2014 @ 10:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMerkenPitchesStrategie
- 5 jun 2014 @ 10:34
- Redactie Bureaus
Retailer C&A heeft het Amsterdamse bureau KesselsKramer gekozen voor de strategische en creatieve ontwikkeling van haar merkcommunicatie in heel Europa. De eerste uitingen zullen in de herfst zichtbaar worden op televisie, internet, print en outdoor.
‘Wij zijn enthousiast om KesselsKramer te verwelkomen in onze familie van bureaupartners’, zegt Peter Hayden, C&A’s head of Integrated Marketing Communications. ‘Om ons merk en onze marketing te blijven ontwikkelen heeft C&A een bureaupitch uitgeschreven, gericht op de creatieve strategie voor onze Europese merkcommunicatie. KesselsKramer kwam hieruit als winnaar naar voren.’
KesselsKramer-partner Matthijs de Jongh is verguld met deze grote nieuwe klant. ‘Met een rijke historie die meer dan 170 jaar geleden in Nederland startte, heeft C&A bewezen altijd een toonaangevende fashion-retailer te zijn gebleven. Het is een eer voor KesselsKramer om mee te mogen helpen om deze leidende positie te handhaven en verder te brengen met pionierende ideeën.’
Opmerkelijk is dat C&A begin 2013 nog koos voor DDB & Tribal Amsterdam. Die samenwerking heeft dus maar ruim een jaar geduurd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- campagne
- klant
- pitch
- communicatie
- bureau
- Matthijs de Jongh
- C&A
- Europa
- Peter Hayden
- strategie
- fashion
- retail
- merk
- creatie
- KesselsKramer
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing