KesselsKramer maakt Europese campagne C&A

KesselsKramer maakt Europese campagne C&A
  • Bureaus
  • 5 jun 2014 @ 10:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenPitchesStrategie

Retailer C&A heeft het Amsterdamse bureau KesselsKramer gekozen voor de strategische en creatieve ontwikkeling van haar merkcommunicatie in heel Europa. De eerste uitingen zullen in de herfst zichtbaar worden op televisie, internet, print en outdoor.

‘Wij zijn enthousiast om KesselsKramer te verwelkomen in onze familie van bureaupartners’, zegt Peter Hayden, C&A’s head of Integrated Marketing Communications. ‘Om ons merk en onze marketing te blijven ontwikkelen heeft C&A een bureaupitch uitgeschreven, gericht op de creatieve strategie voor onze Europese merkcommunicatie. KesselsKramer kwam hieruit als winnaar naar voren.’

KesselsKramer-partner Matthijs de Jongh is verguld met deze grote nieuwe klant. ‘Met een rijke historie die meer dan 170 jaar geleden in Nederland startte, heeft C&A bewezen altijd een toonaangevende fashion-retailer te zijn gebleven. Het is een eer voor KesselsKramer om mee te mogen helpen om deze leidende positie te handhaven en verder te brengen met pionierende ideeën.’ 

Opmerkelijk is dat C&A begin 2013 nog koos voor DDB & Tribal Amsterdam. Die samenwerking heeft dus maar ruim een jaar geduurd. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken