NR6 ontwikkelt mobiele website Lassie

NR6 ontwikkelt mobiele website Lassie
  • Bureaus
  • 11 jun 2014 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteFoodCreatieMobile

NR6 heeft een mobiele website ontwikkeld voor Lassie. Na de lancering van de vernieuwde site Lassie.nl in januari volgt nu de mobiele versie. De doelstelling is dat consumenten nu overal de lekkerste recepten van Lassie makkelijk kunnen bereiken.

NR6 heeft een mobiele versie van de site gerealiseerd waarin de herkenbare Lassie-stijl niet uit het oog wordt verloren en makkelijk te navigeren en zoeken is. Daarnaast sluit de mobiele website aan bij de doelstelling van Lassie om 'de leukste rijstreceptensite van Nederland te worden waar mensen terugkomen en anderen over vertellen'.

Bij de mobiele website ligt de nadruk op gemakkelijke, gezonde recepten. Consumenten kunnen op de homepage swipen door de voorgestelde recepten, zoeken en de suggesties van Lassie bekijken. Ook kunnen consumenten op verschillende manieren zoeken. Zo kan er geselecteerd worden op recepten met gevogelte/vegetarisch/vis/vlees, soorten rijst, soort keuken en soort groenten.

NR6, dat ook werkt voor onder meer Yarden, Sanex en Bertolli, is verantwoordelijk voor strategie, concept en design. In samenwerking met media 599 is de technische realisatie uitgevoerd.

Lassie, dat al sinds 1954 bestaat, is het A-merk rijst en marktleider in Nederland. De pay-off van Lassie is ‘altijd goed’. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken