PR-vrouwen stappen met cStrong in automated trading

PR-vrouwen stappen met cStrong in automated trading
  • Bureaus
  • 4 jun 2014 @ 12:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaNieuwkomersMediastrategieOnline advertising

Liset van Doorn en Veronique Swinkels zijn gestart met cStrong, een mediabureau voor effectieve online communicatie. Nieuwkomer cStrong is specialist in automated trading, het spel van vraag en aanbod van online advertentieruimte via real time bidding (RTB) in combinatie met retargeting.

Swinkels en Van Doorn zijn cStrong gestart omdat ze vinden dat het huidige aanbod van display advertising niet de gewenste service biedt. De bestaande partijen zijn met name technisch gedreven en niet gericht op heldere communicatie. Hierdoor moet er elke keer een enorme vertaalslag naar de klant worden gemaakt voor duidelijk is wat het online mediabureau aanbiedt.

Veronique Swinkels is directeur BBK/Door Vriendschap Sterker, het full service communicatiebureau voor maatschappelijke merken waar ook Liset van Doorn al drie jaar aan verbonden is. Bij het nieuwe bureau cStrong vervult Van Doorn de functie van directeur. 

cStrong streeft naar een transparante manier van zakendoen voor opdrachtgevers. Liset van Doorn: 'Wij werken toe naar een online omgeving die niet alleen transparant is voor onze klanten, maar ook voor consumenten. Consumenten hebben steeds meer invloed op welke informatie ze real-time willen ontvangen van organisaties. Dat verandert onze business enorm. Ik vind dat een hele interessante beweging en wil dit toegankelijk maken voor een brede groep adverteerders.'

Swinkels, creatief directeur cStrong: 'Maximale conversie bereik je natuurlijk niet alleen met goede media-inkoop, dus we adviseren ook over de creatieve invulling van de campagnes. Wij onderscheiden ons met cStrong doordat we ons ook bemoeien met de website en landingspage. Een 'total package deal' dus. Met de learnings van onze campagnes, bijvoorbeeld door AB-testing, kunnen wij voor de klant specifieke doelgroep-profielen maken die wij gebruiken als input voor het creatieve proces.'

cStrong is een online mediabureau voor effectieve online communicatie. De 'c' staat voor creative, clicks, conversion. Er zijn echter nog veel meer c's die cStrong invult: consumer, contact, costeffective, concept en countable. Behalve automated trading biedt cStrong ook online diensten als search engine marketing en promoted social media. Het bureau gelooft in de meerwaarde van het combineren van verschillende online kanalen tot een geïntegreerd geheel. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken