Anomaly wint pitch van brillenmerk Carrera

Anomaly wint pitch van brillenmerk Carrera
  • Bureaus
  • 14 jul 2014 @ 09:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesMerken

Anomaly Amsterdam heeft de pitch gewonnen voor het ontwikkelen van een wereldwijd merkplatform voor brillenmerk Carrera. Aan de strategische pitch deden vier bureaus mee.

Anomaly zal op verschillende fronten betrokken zijn bij het merk, waaronder de merkstrategie, het communicatieplan, creatieve campagnes, partnerships, het digitale beleid en de social-mediastrategie.

Hazelle Klønhammer, partner en president bij Anomaly Amsterdam: 'Carrera is een van die verborgen parels, met een rijke merkgeschiedenis en veel onbenut potentieel. De ambitie en het sterke verlangen naar vooruitgang in elk aspect van het bedrijf is inspirerend.'

Carrera is onderdeel van Safilo Groep, dat ook de eigen merken Polaroid, Smith Optics, Oxydo en Safilo produceert. Daarnaast verzorgt het licenties voor Alexander McQueen, Banana Republic, Bobbi Brown, BOSS, BOSS Orange, Bottega Veneta, Céline, Dior, Fendi, Fossil, Gucci, HUGO, J.Lo by Jennifer Lopez, Jimmy Choo, Juicy Couture, Kate Spade, Liz Claiborne, Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Max Mara, Max&Co., Pierre Cardin, Saint Laurent, Saks Fifth Avenue and Tommy Hilfiger.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken