Camiel van Asch is nieuwe directeur 4DMS

Camiel van Asch is nieuwe directeur 4DMS
  • Bureaus
  • 9 jul 2014 @ 06:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaStrategieE-marketingVerkoop

Camiel van Asch volgt per 1 augustus Jos van der Vorst op als directeur van 4DMS. Vanwege zijn voorliefde voor commercie zal hij extra focus hebben op het zijn van 'het gezicht van 4DMS', tezamen met de salesmanagers.

'Ik ben er van overtuigd dat mijn reeds opgebouwde kennis en kunde volledig tot hun recht kunnen komen binnen dit bedrijf', reageert Van Asch. 'Ik kijk er naar uit om met heel veel energie aan de slag te gaan bij 4DMS en samen met het team de organisatie nóg sterker te maken. Dit met als uiteindelijke doel om onze (potentiële) klanten, nu en in de toekomst, nog beter te kunnen bedienen.'

Camiel van Asch heeft ruim twaalf jaar ervaring opgedaan binnen het mkb en de financiële sector, waarvan ruim zeven jaar in een leidinggevende rol bij Fortis Bank en ABN Amro. Bij deze twee financiële instellingen groeide hij in korte tijd door van accountmanager naar directeur zakelijke markt. In een tumultueus en sterk veranderend bankenlandschap is Van Asch in staat gebleken zijn team sterker te maken en organisatiedoelstellingen te overtreffen.

4DMS is een specialist op het gebied van marketing- en IT-consultancy, -ontwikkeling en -executie. Als full-service operationeel marketingbureau stelt zij B2C-organisaties in staat om maximaal rendement te behalen uit hun 1-op-1 klantcontacten én om marketingprocessen efficiënter te maken. Dit doet zij onder meer voor Eneco, Unilever en Wegener. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken