DigitasLBi en EPiServer werken wereldwijd samen
- Bureaus
- 29 jul 2014 @ 09:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-commerceInnovatieStrategie
- 29 jul 2014 @ 09:51
- Redactie Bureaus
Reclamebureau DigitasLBi tekent een wereldwijd partnership met EPiServer, leverancier van .NET-oplossingen voor e-commerce en digital marketing. Met deze samenwerking wil DigitasLBi de dienstverlening aan internationale klanten verbeteren.
DigitasLBi Netherlands had als Premium Solution Partner al de hoogste partnerstatus van Nederland. Het Amsterdamse kantoor is met zijn gecertificeerde developers een EPiServer Centre of Excellence. In 2013 werd DigitasLBi zelfs EPiServer Partner of the Year. Het bureau heeft de afgelopen jaren circa twintig implementaties gedaan op basis van de EPiServer-technologie, waaronder de e-commerce platformen voor O’Neill, FleuraMetz en het Koninklijk Concertgebouworkest. Op wereldwijd niveau zijn er door DigitasLBi al meer dan tachtig EPiServer-implementaties gerealiseerd.
Dirk van den Bosch, Managing Director DigitasLBi Netherlands: 'EPiServer begrijpt wat er nodig is om voorop te lopen in de digitale wereld. De oplossingen van EPiServer dragen bij aan onze missie om bedrijven future-proof te laten zijn. De vernieuwde samenwerking stelt ons in staat om nieuwe deuren bij internationale bedrijven te openen.'
Marten Kruisinga, Country Manager EPiServer Benelux: 'Al zes jaar lang combineren EPiServer en DigitasLBi Netherlands hun kennis om zo effectief mogelijk aan de wensen van de klant te voldoen. Deze global partner-status zal DigitasLBi helpen om haar hoogwaardige kwaliteiten op een steeds groter groeiend internationaal podium aan te bieden.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing