DigitasLBi en EPiServer werken wereldwijd samen

DigitasLBi en EPiServer werken wereldwijd samen
  • Bureaus
  • 29 jul 2014 @ 09:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceInnovatieStrategie

Reclamebureau DigitasLBi tekent een wereldwijd partnership met EPiServer, leverancier van .NET-oplossingen voor e-commerce en digital marketing. Met deze samenwerking wil DigitasLBi de dienstverlening aan internationale klanten verbeteren.

DigitasLBi Netherlands had als Premium Solution Partner al de hoogste partnerstatus van Nederland. Het Amsterdamse kantoor is met zijn gecertificeerde developers een EPiServer Centre of Excellence. In 2013 werd DigitasLBi zelfs EPiServer Partner of the Year. Het bureau heeft de afgelopen jaren circa twintig implementaties gedaan op basis van de EPiServer-technologie, waaronder de e-commerce platformen voor O’Neill, FleuraMetz en het Koninklijk Concertgebouworkest. Op wereldwijd niveau zijn er door DigitasLBi al meer dan tachtig EPiServer-implementaties gerealiseerd.

Dirk van den Bosch, Managing Director DigitasLBi Netherlands: 'EPiServer begrijpt wat er nodig is om voorop te lopen in de digitale wereld. De oplossingen van EPiServer dragen bij aan onze missie om bedrijven future-proof te laten zijn. De vernieuwde samenwerking stelt ons in staat om nieuwe deuren bij internationale bedrijven te openen.'

Marten Kruisinga, Country Manager EPiServer Benelux: 'Al zes jaar lang combineren EPiServer en DigitasLBi Netherlands hun kennis om zo effectief mogelijk aan de wensen van de klant te voldoen. Deze global partner-status zal DigitasLBi helpen om haar hoogwaardige kwaliteiten op een steeds groter groeiend internationaal podium aan te bieden.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken