Floris Ketel nieuwe creative director bij eFocus
- Bureaus
- 30 jul 2014 @ 13:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieE-marketingStrategie
- 30 jul 2014 @ 13:09
- Redactie Bureaus
Floris Ketel is gestart als creative director bij eFocus. In die rol is hij verantwoordelijk voor de afdeling Creatie en neemt hij plaats in het managementteam van internetbureau. 'Vernieuwing is voor mij van groot belang.'
Met een achtergrond in Interaction Design en een opleiding aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht (HKU) heeft Ketel binnen diverse organisaties aan spraakmakende online projecten gewerkt. De laatste elf jaar was hij werkzaam bij Mirabeau, waarvan de afgelopen drie jaar als creative director. In deze rol was Ketel verantwoordelijk voor het inhoudelijke beleid. Aan klantzijde is hij de afgelopen jaren belangrijk geweest in de online vormgeving van ING, KLM en Jumbo Supermarkten.
'Met de komst van Floris zetten we een volgende stap in de ambitie onze creatieve propositie in omvang en kwaliteit te laten groeien', zegt Arnoud Martens, algemeen directeur van eFocus. 'Hij brengt een unieke mix van kennis, ervaring en vaardigheden mee op gebied van digitale creatie. Floris kan zo samen met het creatieve team de digitale touchpoints van onze opdrachtgevers laten prikkelen, inspireren en uitnodigen tot gebruik.'
'De keuze voor eFocus was voor mij een natuurlijke', reageert Floris Ketel zelf. 'Vernieuwing is voor mij van groot belang. Zowel persoonlijk als in mijn dagelijkse werkzaamheden. eFocus is sterk in ontwikkeling, en een groeiend bureau met veel ambities. De open en ondernemende kant van eFocus sprak mij zeer aan. Een mooi en sterk klantportfolio waar op creatie gebied kansen liggen. Voor mij zijn dat onderdelen die belangrijk zijn in het bouwen en versterken van de creatieve kant van eFocus. Op diverse vakgebieden zie ik mogelijkheden om de dienstverlening van eFocus naar een hoger plan te tillen.'
In veertien jaar tijd is eFocus uitgegroeid tot een onderneming met ruim 160 medewerkers. In het tweede kwartaal van 2014 opende eFocus een vierde vestiging, in Eindhoven.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- online
- creative director
- benoeming
- creatie
- digitaal
- bureau
- overstap
- afdeling
- Mirabeau
- Arnoud Martens
- HKU
- internetbureau
- eFocus
- Floris Ketel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing