Floris Ketel nieuwe creative director bij eFocus

Floris Ketel nieuwe creative director bij eFocus
  • Bureaus
  • 30 jul 2014 @ 13:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieE-marketingStrategie

Floris Ketel is gestart als creative director bij eFocus. In die rol is hij verantwoordelijk voor de afdeling Creatie en neemt hij plaats in het managementteam van internetbureau. 'Vernieuwing is voor mij van groot belang.'

Met een achtergrond in Interaction Design en een opleiding aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht (HKU) heeft Ketel binnen diverse organisaties aan spraakmakende online projecten gewerkt. De laatste elf jaar was hij werkzaam bij Mirabeau, waarvan de afgelopen drie jaar als creative director. In deze rol was Ketel verantwoordelijk voor het inhoudelijke beleid. Aan klantzijde is hij de afgelopen jaren belangrijk geweest in de online vormgeving van ING, KLM en Jumbo Supermarkten.

'Met de komst van Floris zetten we een volgende stap in de ambitie onze creatieve propositie in omvang en kwaliteit te laten groeien', zegt Arnoud Martens, algemeen directeur van eFocus. 'Hij brengt een unieke mix van kennis, ervaring en vaardigheden mee op gebied van digitale creatie. Floris kan zo samen met het creatieve team de digitale touchpoints van onze opdrachtgevers laten prikkelen, inspireren en uitnodigen tot gebruik.' 

'De keuze voor eFocus was voor mij een natuurlijke', reageert Floris Ketel zelf. 'Vernieuwing is voor mij van groot belang. Zowel persoonlijk als in mijn dagelijkse werkzaamheden. eFocus is sterk in ontwikkeling, en een groeiend bureau met veel ambities. De open en ondernemende kant van eFocus sprak mij zeer aan. Een mooi en sterk klantportfolio waar op creatie gebied kansen liggen. Voor mij zijn dat onderdelen die belangrijk zijn in het bouwen en versterken van de creatieve kant van eFocus. Op diverse vakgebieden zie ik mogelijkheden om de dienstverlening van eFocus naar een hoger plan te tillen.' 

In veertien jaar tijd is eFocus uitgegroeid tot een onderneming met ruim 160 medewerkers. In het tweede kwartaal van 2014 opende eFocus een vierde vestiging, in Eindhoven.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken