GGN nieuwe klant van RLVNT
- Bureaus
- 27 jul 2014 @ 00:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesKlantenZakelijk
- 27 jul 2014 @ 00:16
- Redactie Bureaus
GGN is klant geworden van het nieuwe Amsterdams reclamebureau RLVNT. De toonaangevende speler op het gebied van credit management is op zoek naar extra merkbekendheid. RLVNT zal de behoeften van de doelgroepen in kaart brengen, om vervolgens de juiste kanalen te kiezen en een optimale mediamix te bepalen.
Maxine Vanmeulebrouk, corporate marketingmanager van GGN: 'De positionering is rond. Nu rollen we een bekendheids- en een imagocampagne uit. Om naamsbekendheid te genereren en tegelijkertijd merkvoorkeur te creëren, maar ook als trafficbuilder en deuropener voor sales. Hierbij verliezen we nooit uit het oog om wie ons werk draait. Ons motto luidt: als het om geld gaat, gaat het altijd in de eerste plaats om mensen. De filosofie van RLVNT sluit daar goed op aan. RLVNT is er het bureau niet naar mensen slechts als consument te zien. Met oprecht respect voor ook hun inbreng, betrekt RLVNT mensen al vroeg bij de ontwikkeling van communicatie- en mediastrategieën voor haar klanten. Dat spreekt ons heel erg aan.'
RLVNT heeft naar eigen zeggen alles in huis om mensen succesvol te verbinden met voor hen relevante merken. Van search engine marketing, real-time bidding, rich media, mobile, applications, display, print, out-of-home, online platforms, branded content, product placement, engagement, games, tot spot en non-spot televisie, radio, lead generation, social media en interactive video.
Het nieuwe bureau telt 35 medewerkers en is in 2014 ontstaan uit de fusie tussen SVBmedia en Bone. Klanten zijn o.a. Bavaria, Greenpeace, XS4ALL en Fontys. Als onderdeel van het Zwitserse PubliGroupe is RLVNT direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Improve Digital, Spree 7 en Zanox. Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- consument
- RLVNT
- campagne
- engagement
- merk
- klant
- merkvoorkeur
- klant
- naamsbekendheid
- GGN
- credit management
- mens
- reclamebureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing