Ogilvy & Mather wint Rabobank-pitch

Ogilvy & Mather wint Rabobank-pitch
  • Bureaus
  • 9 jul 2014 @ 16:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesStrategiePitchesKlanten

Ogilvy & Mather Amsterdam heeft de pitch voor het Rabobank-account gewonnen van Kingsday en Lemz en is het nieuwe reclamebureau van de Rabobank. Dit bevestigden betrouwbare bronnen eerder aan MarketingTribune. Het nieuws is inmiddels wereldkundig gemaakt. Volgens de bank sluit het bureau naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.

‘We zijn onder de indruk van het werk van Kingsday, Lemz en Ogilvy & Mather. Toch is Ogilvy & Mather er wat ons betreft het beste in geslaagd om het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers', aldus Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk & markt communicatie bij de Rabobank. Een nieuwe communicatiekoers is nodig, omdat de coöperatieve Rabobank op dit moment voor enorme veranderingen staat, met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.

Rabobank wil naar eigen zeggen betrokkenheid en openheid uitstralen naar zijn (potentiële) klanten en is ervan overtuigd dat Ogilvy & Mather deze boodschap precies op de juiste wijze zal communiceren.

De nieuwe communicatiestrategie zou passen binnen een veranderende wereld waarin internetbankieren en interactiviteit en dialoog steeds belangrijker worden.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken