Ogilvy & Mather wint Rabobank-pitch
- Bureaus
- 9 jul 2014 @ 16:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesStrategiePitchesKlanten
- 9 jul 2014 @ 16:09
- Redactie Bureaus
Ogilvy & Mather Amsterdam heeft de pitch voor het Rabobank-account gewonnen van Kingsday en Lemz en is het nieuwe reclamebureau van de Rabobank. Dit bevestigden betrouwbare bronnen eerder aan MarketingTribune. Het nieuws is inmiddels wereldkundig gemaakt. Volgens de bank sluit het bureau naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.
‘We zijn onder de indruk van het werk van Kingsday, Lemz en Ogilvy & Mather. Toch is Ogilvy & Mather er wat ons betreft het beste in geslaagd om het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers', aldus Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk & markt communicatie bij de Rabobank. Een nieuwe communicatiekoers is nodig, omdat de coöperatieve Rabobank op dit moment voor enorme veranderingen staat, met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.
Rabobank wil naar eigen zeggen betrokkenheid en openheid uitstralen naar zijn (potentiële) klanten en is ervan overtuigd dat Ogilvy & Mather deze boodschap precies op de juiste wijze zal communiceren.
De nieuwe communicatiestrategie zou passen binnen een veranderende wereld waarin internetbankieren en interactiviteit en dialoog steeds belangrijker worden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing