BrandDeli hoofdsponsor van 24Festival
- Bureaus
- 18 aug 2014 @ 17:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameMediaTelevisieEvenement
- 18 aug 2014 @ 17:52
- Redactie Bureaus
De 24 uur van de Reclame heeft met 24Festival niet alleen een nieuwe naam gekregen maar kondigt vandaag ook een nieuwe hoofdsponsor aan: mediabedrijf BrandDeli, verantwoordelijk voor de reclameverkoop voor Discovery, Viacom en Fox.
24Festival is een gezamenlijk initiatief van VEA en BVA. Op 7 oktober is De Stadsschouwburg het kloppend hart van het creatieve, marketing, communicatie en media vak. Het Leidseplein is daarmee voor 24 uur lang het verzamelpunt voor allen die werkzaam zijn bij reclame-, mediabureaus en adverteerders.
Allard Ruyl, ceo BrandDeli: ‘Vanuit onze rol in de Nederlandse tv-markt vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan inhoudelijke congressen en prestigieuze awards als de Effie, die ervoor zorgen dat onze industrie zich blijft ontwikkelen. Daarnaast biedt het ons enerzijds de kans om onze expertise op het gebied van creatie uit te dragen en anderzijds blijven wij hiermee aan onze naamsbekendheid werken.’
Het thema van 24Festival dit jaar is “Will it blend?” Ruyl: ‘Dit thema sluit naadloos aan op de creatieve blend van in totaal twaalf lineaire en digitale tv-merken en bijna 30 online titels die wij in ons in portfolio hebben. Dat maakt het extra bijzonder. Wij zijn er dan ook trots op dat wij als hoofdsponsor samen optrekken met 24Festival en kijken uit naar een mooi festival en een succesvolle 30e editie van de Effie Awards.’
24Festival is een dagvullend evenement met een diversiteit aan programmaonderdelen, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie Awards. Tijdens het festival laat de creatieve marketing en mediabranche (bureaus, adverteerders, media, content producenten, uitgevers, fotografen en regisseurs) zien wat de relevantie van hun werk is in economische en maatschappelijke zin en wat de toekomst van het vak gaat brengen. Het 24Festival biedt zowel student, starter, young professional als CEO of marketing director de kans om elkaar te ontmoeten, informatie uit te wisselen, elkaar te inspireren en van elkaar te leren.
BrandDeli is een mediabedrijf dat ontstaan is uit een joint venture van Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal twaalf lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- event
- marketing
- 24 Uur van de Reclame
- Effie
- Viacom
- BVA
- BrandDeli
- will it blend
- festival
- festival
- Allard Ruyl
- 24Festival
- Fox
- media
- Discovery
- sponsoring
- sponsor
- hoofdsponsor
- VEA
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing