Hoyhoy.nl start #slothing trend

Hoyhoy.nl start #slothing trend
  • Bureaus
  • 27 aug 2014 @ 08:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineSocial media

Sinds afgelopen week zijn er honderden slothing foto's verschenen op social media. Slothing staat voor het ondersteboven hangen als een luiaard, hetgeen is afgeleid van de Engelse benaming voor luiaard 'sloth'. De aanzetter van deze nieuwe hype is de vergelijkingssite hoyhoy.nl. Honderden mensen en zelfs BN'ers delen op social media hun foto waar ze net als de hoyhoy.nl-ambassadeur Aart de Luiaard relaxt ondersteboven hangen.

#Slothing
In de reclame-uitingen van hoyhoy.nl vertelt ambassadeur Aart hoe hij al ondersteboven hangend gemakkelijk geld verdient. Om dit relaxte gevoel te delen, heeft hoyhoy.nl een nieuwe online #slothing-hype laten ontstaan.
 
Om de hype aan te wakkeren heeft hoyhoy.nl onder toezicht van dierenverzorgers de ultieme 'slothing' selfie en video tussen echte luiaards in Dierenpark Emmen in scene gezet, met Roel Klepper als 'slother'. Nadat Roel afgelopen woensdag een foto en video op zijn social media plaatste, werd dat al snel opgemerkt. Daardoor ontstond er online een ware explosie aan verschillende slothing variaties. Ook een aantal BN'ers zetten hun eigen slothing foto online.
  Winactie
Hoyhoy.nl roept vanaf vandaag iedereen op om net als Aart de Luiaard plezier te maken, door ondersteboven op de foto te gaan en deze op Twitter en Instagram te kenmerken met #slothing en #hoyhoy. Een andere mogelijkheid is om foto's te uploaden op de Facebookpagina van hoyhoy.nl. De beste foto's worden beloond met een prijs, waaronder een complete dag uit in Dierenpark Emmen voor vier personen.
 
www.hoyhoy.nl

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken