Vandejong maakt campagne voor de Nationale Filmdagen

Vandejong maakt campagne voor de Nationale Filmdagen
  • Bureaus
  • 21 aug 2014 @ 07:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) organiseert een nieuwe actieweek: de Nationale Filmdagen. De week zal van 18 t/m 24 september voor het eerst plaatsvinden en jaarlijks terugkeren. Vandejong Creative Agency heeft het merk en de campagne ontwikkeld.

Tijdens de feestelijke promotieweek wordt film gevierd: alle bioscopen en filmhuizen in Nederland organiseren verschillende festiviteiten die de dagen een festivalkarakter geven. Bovendien betalen bezoekers  gedurende de dagen maar vijf euro voor een kaartje. Voor de allereerste editie ontwikkelde Vandejong het merkconcept en de campagne.

Voor de campagne is een bioscoopcommercial gemaakt die de bioscoopbezoeker feestelijk en filmisch uitnodigt om de filmdagen te bezoeken. De commercial is geregisseerd door Noël Loozen die tevens de fotografie heeft gedaan. Daarnaast is de nieuwe website nationalefilmdagen.nl (http://nationalefilmdagen.nl/) online, wordt zowel een print als een online campagne ingezet en zullen alle bioscopen en filmhuizen van Nederland uitbundig worden aangekleed.

Credits

Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten / Concept en campagne: Vandejong / Productie commercial: 100% Halal / Regie en fotografie: Noël Loozen / Producer: Bo Polak / Grading: de Grot / Geluid: Michael Sauvage / Webtechniek: Studio Stomp

www.nationalefilmdagen.nl
www.vandejong.com



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken