AML ontwikkelt merkplatform voor Robeco
- Bureaus
- 29 sep 2014 @ 14:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBranded contentWebsite
- 29 sep 2014 @ 14:00
- Redactie Bureaus
Robeco heeft het Londense creatieve bureau AML ingeschakeld om een nieuw merkplatform te bouwen. Het platform is ontwikkeld om consistentie te realiseren in Robeco’s wereldwijde advertising en is van start gegaan gelijktijdig met de launch van een mondiale merkcampagne.
De nieuwe Robeco-campagne loopt momenteel in Azië, Europa en het Midden-Oosten, in aansluiting op de sponsoring van Team Brunel in the Volvo Ocean Race. Robeco ambieert om versnelde groei te realiseren door verdere expansie in internationale markten. Het bedrijf is één van de sterkste financiële merken in Nederland en wil dat ook in het buitenland worden.
Om dit te bereiken, is AML ingeschakeld om het merk via alle media te verversen: van print tot online advertising, maar ook de website, webcasts en events. Robeco en AML hebben naar eigen zeggen ‘a clear connection between all of its global marketing communication activities’ gecreëerd, waarbij de merkessentie onaangeroerd blijft.
Lambèr Korsten, Head of Global Branding bij Robeco: ‘The new brand platform AML has developed consists of powerful imagery showing people in a world built up of so-called wireframes. At Robeco, this portrays how we look at the world. We are not interested in seeing just the 'surface'. We want to know what is underneath, what is inside, analyze, understand and go beyond the obvious.’
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- AML
- campagne
- merkplatform
- Volvo Ocean Race
- dienstverlener
- platform
- Robeco
- branding
- financieel
- strategie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing