Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'
- Bureaus
- 24 sep 2014 @ 10:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingInspiratieCreatie
- 24 sep 2014 @ 10:56
- Redactie Bureaus
Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, heeft een online film gelanceerd: ‘The Flower Effect’. De film, gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm, ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
In de korte film van regisseur Basha de Bruijn vindt de bijzondere Sophie een prachtige bos bloemen. Zijn ze van Paul, de man van haar dromen...? De film is voor de verschillende doelmarkten gemaakt, dus met voice-overs in verschillende talen.
Bram de Rooij, creatief directeur van Kingsday: 'Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we eens op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt – alleen Sophie en Paul zijn acteurs.'
De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar internationale varianten. Bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines zullen mysterieuze boeketten worden bezorgd en o.a. via GoViral wordt de film online verspreid.
Credits:
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
PR bureau: the Gardeners
Bureau: Kingsday
Mediabureau: Universal Media
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Basha de Bruijn
Muziek: Helge Slikker
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing