Crux Digital lijft CRM-bureau Metrics & More in
- Bureaus
- 22 sep 2014 @ 10:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-commerceZakelijkStrategie
- 22 sep 2014 @ 10:40
- Redactie Bureaus
Metrics & More, het CRM-adviesbureau van Maurice Bakker en Wil Wurtz, is ingelijfd door Crux Digital. Mede-eigenaar en oprichter Wurtz treedt toe als partner bij Crux.
Crux Digital, begin dit jaar opgericht door Wim Andréa en Sander van der Blonk, is gespecialiseerd in het integreren van marketingtechnologie. De integratie van Metrics & More werd bekend gemaakt op het congres CRM in 1 Day afgelopen week.
Sander van der Blonk: 'Als Marketing Technology Integrator benadrukt Crux altijd een klantfocus. Met de integratie van de ervaring en expertise van Metrics & More brengen we die nu ook zeer nadrukkelijk tot uiting.' Mede-oprichter Wim Andréa vult aan: 'We constateren dat CRM tegenwoordig in de bredere context van digitale innovaties en klantgericht ondernemen staat. Als versneller van dergelijk projecten voor klanten, zijn de specifieke kennis en methoden van Metrics & More een logische verrijking binnen ons portfolio.'
Metrics & More is sinds 2004 actief op de Nederlandse markt. De partners Maurice Bakker en Wil Wurtz hebben de afgelopen tien jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan een klantgerichter Nederland. Niet alleen door de projecten die zij voor hun klanten hebben uitgevoerd, maar ook door hun actieve rol in het Platform voor Klantgericht Ondernemen (voorheen CRM Association NL). Daarnaast hebben zij als kerndocent aan de basis gestaan van de CRM-leergangen van Beeckestijn Business School.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- CRUX
- Sander van der Blonk
- technologie
- marketing
- Crux Digital
- bureau
- Metrics & More
- overname
- Wim Andréa
- CRM
- samenwerking
- integratie
- Wil Wurtz
- techniek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing