Persgroep en TBWA starten campagne over aandacht
- Bureaus
- 30 sep 2014 @ 14:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune
- 30 sep 2014 @ 14:31
- Redactie Bureaus
Woensdag 1 oktober gaat de nieuwe B2B-campagne van De Persgroep Nederland van start. De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is gebaseerd op het inzicht dat je niks hebt aan bereik zonder aandacht.
'Als je de krant leest en reclame tegenkomt, ga je niet, zoals bij een reclameblok op tv, even iets anders doen, zoals een drankje inschenken of de hond uitlaten', aldus De Persgroep. 'In onze nieuwsmedia krijgt een advertentie de volle aandacht, gemiddeld 18 minuten per dag van 3,8 miljoen unieke mensen.'
Doel van de campagne is om de vaak vergeten factor ‘aandacht’ opnieuw op de kaart te zetten bij adverteerders, media- en reclamebureaus. De campagne wordt gevoerd via print, online, radio en middels 1-op-1 salesactiviteiten van De Persgroep.
Credits
Bureau: TBWA\Neboko | Merk: De Persgroep Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Stefanie van Rootselaar, Willem-Albert Bol en Dorien Ellenbroek
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing