Experian wint American Business Award
- Bureaus
- 22 sep 2014 @ 10:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-marketingAwardInnovatie
- 22 sep 2014 @ 10:25
- Redactie Bureaus
Experian Marketing Services is afgelopen week in de prijzen gevallen bij de Annual American Business Awards. Het bedrijf won de People’s Choice Stevie Award in de categorie ‘Favorite New Products’ en sleepte ook een bronzen Stevie Award in de wacht.
Tijdens de Annual American Business Awards in San Francisco zijn deze prijzen toegekend aan het nieuwe cross-channel marketing platform. Het platform biedt marketeers vanuit één interface real-time toegang tot alle kanalen en maakt cross-channel marketing mogelijk. Nederland behoort wereldwijd tot de acht landen waar de oplossing tot nu toe verkrijgbaar is.
Jan Louwris, salesmanager Experian Nederland: 'Het cross-channel marketing platform is begin dit jaar gelanceerd op de Nederlandse markt met de bedoeling de marketeer weer echt in de driver’s seat te brengen. Dat we nu al twee Stevie Awards ontvangen is een goede steun in de rug en een mooie waardering. Dat het een publieksprijs betreft is een extra compliment. Ruim 3.300 professionals hebben ons product genomineerd. Voor mij het bewijs dat de oplossing gebruikersvriendelijk is.'
Het in 2013 ontwikkelde marketingplatform geeft marketeers de gelegenheid om al hun consumentendata te plannen, managen en optimaliseren door middel van één systeem. Vanuit een interface kunnen marketeers alle kanalen bedienen en zodoende geïntegreerde marketing toepassen. Het cross-channel marketing platform verstuurt meer dan een miljard e-mails per maand, dit zijn 2 tot 6 miljoen berichten per uur, per klant. Hiermee is Experian Marketing Services nu al een van de grootste e-mail service providers in de markt. Invloedrijke ondernemingen en internationale merken in acht verschillende landen maken gebruik van het platform.
De Stevie Awards zijn sinds twaalf jaar een belangrijke businessprijs in de VS. De People’s Choice Stevie Award is in het leven geroepen voor favoriete nieuwe producten en is de belangrijkste publieksprijs tijdens The American Business Awards. Een breed publiek kan stemmen voor hun favoriete nieuwe product of dienst. Dit jaar is er meer dan 57.000 keer gestemd in 43 productcategorieën.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- marketing
- winnaar
- new product
- publieksprijs
- cross-channel
- Experian
- award
- platform
- prijs
- Stevie Award
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing