Keep Walking: nieuw bureau voor recycling van marketinginformatie
- Bureaus
- 29 sep 2014 @ 15:44
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaNieuwkomersOnderzoekMarketing
- 29 sep 2014 @ 15:44
- Redactie Media
Waarom zou je alleen duurzaam omgaan met fysieke spullen? Gebruik jouw budget slim en recycle samen met het nieuwe bureau Keep Walking bestaande marketing- en consumenteninformatie tot inspirerende en nieuwe inzichten.
Het nieuwe bureau Keep Walking is opgericht vanuit de overtuiging dat bedrijven en organisaties op dit moment nog niet duurzaam en slim genoeg omgaan met (bestaande) marketing- en consumenteninformatie en wil helpen met het recyclen van informatie.
Keep Walking hergebruikt bestaande marktonderzoeksrapporten en –analyses, pluist de betreffende organisatie uit op zoek naar verrassende invalshoeken voor additionele marketinginformatie, zoekt door middel van deep websearch naar aanvullende bestaande informatie van andere bronnen en combineert de gevonden informatie tot nieuwe inzichten.
Keep Walking gelooft niet in lijvige rapporten, maar bedenkt in plaats daarvan creatieve manieren om de nieuwe inzichten te verkopen binnen organisaties. En dan niet alles tegelijk, maar beetje bij beetje. Net zoals bij een goede TV-commercial, kiest Keep Walking het liefst voor één duidelijke hoofdboodschap.
Mocht het na het recyclen toch nodig zijn om aanvullende informatie te vergaren, dan kan Keep Walking helpen bij het opzetten van nieuw consumentenonderzoek. Daarnaast heeft Keep Walking recycle-trainingen ontwikkeld om organisaties duurzamer om te leren gaan met informatie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing