Malibu in zee met Buro Benk
- Bureaus
- 25 sep 2014 @ 09:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActivatiePromotieInstore marketingMerken
- 25 sep 2014 @ 09:21
- Redactie Bureaus
Drankmerk Malibu heeft jointmarketingbureau Buro Benk gevraagd haar winkelvloer-activaties te ontwikkelen en uit te voeren. Een tweetal promoties wordt op dit moment uitgewerkt.
Wouter van Dijk, group brand manager Mixable Spirits bij Pernod Ricard Nederland: 'We zijn een internationale organisatie, maar elk land is anders, zeker wat betreft de winkelvloer. We zijn op zoek gegaan naar een partner die deze markt goed begrijpt en kent. Buro Benk heeft ruime ervaring op het gebied van activaties op de winkelvloer. Dat ze daarnaast altijd op zoek gaan naar samenwerkingsverbanden is voor ons de kers op de taart.'
Bastiaan Krips, oprichter van Buro Benk: 'Malibu is een fantastisch merk om toe te voegen aan ons klantportfolio. Vanuit de inzichten en merkwaarden gaan we creatieve en effectieve actiemechanismen ontwikkelen die worden door vertaald tot aan de winkelvloer.'
Malibu is ’s werelds meest verkochte caribbean rum met kokosnoot. In Nederland is Malibu Coco één van de grootste spelers in premium mixables. De marketing, verkoop en distributie is in handen van Pernod Ricard Nederland, onderdeel van Groupe Pernod Ricard.
Buro Benk is gevestigd aan de Oudegracht in Utrecht en werkt onder andere voor John West, Jan Pannenkoeken, Senseo, Iglo, Sicilia en Chupa Chups.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- winkelvloer
- bureau
- mixables
- joint marketing
- retail
- Buro Benk
- klant
- intore
- actie
- cocktails
- Pernod Ricard
- promotie
- activatie
- Malibu
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing