MediaScience van start op de Belgische markt
- Bureaus
- 4 sep 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Mediabureau
- 4 sep 2014 @ 10:51
- Redactie Bureaus
MediaScience heeft per 15 augustus 2014 een vestiging geopend in België. De Belgische markt wordt betreden om de kennis en expertise op het gebied van realtime marketing bij lokale adverteerders uit te breiden. Het digitale marketingbureau heeft wereldwijd verschillende campagnes uitgevoerd, waaronder in diverse Europese landen, maar ook in Azië en de U.S.
Simon Aurik, mede oprichter van MediaScience: 'Onze specifieke werkwijze is heel succesvol en nu willen we deze werkwijze ook mogelijk maken voor Belgische adverteerders. Door de beste technologieën op het gebied van data, media en creatie zorgen wij voor een beter bereik van de doelgroep, betere resultaten en relevante inzichten. Samen met lokale experts breiden wij onze kennis uit, zodat meer adverteerders kunnen profiteren van onze expertise. Hiermee kunnen wij adverteerders een voorsprong geven ten opzichte van haar concurrenten.'
Simon de Smet, die voorheen Beslist.be succesvol op de Belgische markt introduceerde, is actief bij de verdere lancering van de vestiging in België. Door zijn achtergrond aan publisher- en klantzijde is hij expert op het gebied van strategie, e-commerce en off- en online communicatie. Hij was voor zijn betrekking bij Beslist.be, werkzaam als e-commerce verantwoordelijke bij Santander Consumer Finance.
Het digitale marketingbureau MediaScience werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing