MissPublicity trekt filmer Michael Barzilay aan
- Bureaus
- 15 sep 2014 @ 14:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoPRCommunicatiePersonalia
- 15 sep 2014 @ 14:40
- Redactie Bureaus
Audiovisuele vormgeving wordt een steeds belangrijkere pijler voor PR. Daarom breidt MissPublicity haar team uit met filmer en schrijver Michael Barzilay. Deze creatieve allrounder regisseerde onlangs de documentaire ‘Mijn Leven als Deelder’, maakte talloze korte films en schrijft stukken voor diverse bladen en online media.
'Het integreren van film en animatie in een PR-campagne is mede vanwege het veranderde medialandschap steeds belangrijker aan het worden', zegt Clarissa Slingerland, eigenares van MissPublicity. Met het aantrekken van Barzilay heeft ze een compleet nieuwe tak toegevoegd aan haar organisatie.
Barzilay heeft al ruim tien jaar ervaring op het gebied van film en journalistiek. Hij genoot een audiovisuele opleiding aan de Willem de Kooning Academie en volgde daarna een postdoc-opleiding journalistiek. Als producent, regisseur, cameraman en editor maakte hij voor City Media Rotterdam en CS Digital Media honderden reportages, reclames, animaties en promo’s. Als journalist en columnist schreef hij voor talloze bladen en online media. In Hilversum leerde hij de fijne kneepjes van het audiovisuele en journalistieke vak door dagelijks items te maken voor omroepen als RTL en Talpa.
MissPublicity, gehuisvest in het monumentale Hulstkampgebouw aan de Maas, werd in 2003 opgericht. Het bureau behartigt de marketing- en PR-belangen van lifestyle- en foodmerken en van hospitality-concepten waaronder restaurants, clubs, hotels en evenementen. Merken als Evian, Lovechock, de Gallo-wijnen en Celestial Tea zijn een greep uit het portfolio.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- PR
- schrijver
- bureau
- video
- communicatie
- AV
- Michael Barzilay
- marketing
- filmer
- MissPublicity
- audiovisueel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing